Popis projektu

Kontaktujte nás

Informační systém pro logistiku (dodávky zboží)

O projektu

GATE, a.s. je slovenská společnost, která provozuje obchodní řetězec se sortimentem módního oblečení, který má více jak sto prodejen v ČR, SR a Polsku a neustále se rozšiřuje. Společnost v těchto zemích také provozuje elektronický obchod pro objednávání zboží přes internet.

Společnost GATE potřebovala zmodernizovat jeden ze svých informačních systémů sloužící pro evidenci a sledování logistiky zboží mezi prodejnami, centrálním skladem a skladem e-shopu. Původní informační systém byl více jak 15 let starý a byl napsán s využitím technologie Microsoft Access, která je již zastaralá a neumožňovala požadované rozšiřování a modernizaci infromačního systému.

Popis řešení

Jako náhradu za původní informační systém jsme tedy vyvinuli a nadále udržujeme webovou aplikaci pro evidenci a sledování logistiky zboží. Aplikace sleduje pohyb balíků a palet se zbožím mezi prodejnami a centrálním skladem. Dále zajišťuje příjem balíků a zboží na prodejně nebo nabalení a odeslání zboží z prodejny zpět na centrální sklad nebo jinou prodejnu. Aplikace dále zajišťuje tisk veškerých dokladů jako jsou dodací listy, paletové listy nebo tisk štítků na balíky. Všechny informace jsou ukládány v reálném čase a umožňují tak vedení si udržet přehled o pohybech jednotlivých balíků a zboží.

Detaily projektu

KLIENT

GATE, a.s.

URL KLIENTA

www.gate-wear.com

TYP PROJEKTU

Logistický informační systém

DOBA TRVÁNÍ

5 měsíců

Klíčové údaje

Technologie

  • Backend aplikace byl vyvinut pomocí technologií ASP.NET Core.
  • Uživatelská přívětivost frontendu byla dosažena pomocí technologie React.
  • Pro komponentu gridu a další prvky byla využita knihovna KendoReact.

Hlavní přínosy

  • Koncovému uživateli přináší aplikace přehledné a intuitivní uživatelské prostředí přímo ve webovém prohlížeči.
  • Aplikace automaticky komunikuje s centrálním skladem, takže je vždy možné zjistit, kde se daný balík nebo zboží nachází.
  • Správcům usnadňuje správu aplikace, protože byla odstraněna komplikovaná distribuce a instalace aplikace na jednotlivé počítače na prodejnách.
  • Administrátoři mají možnost centrálně sledovat stav příjmu a odesílání zboží na jednotlivých prodejnách a monitorovat stav aplikace.
  • Aplikace nyní běží centrálně v cloudovém prostředí.

Doba trvání

  • 5 měsíců.

Ukázky k projektu