Popis projektu
Informační systém pro logistiku (dodávky zboží)
O projektu
GATE, a.s. je slovenská společnost, která provozuje obchodní řetězec se sortimentem módního oblečení, který má více jak sto prodejen v ČR, SR a Polsku a neustále se rozšiřuje. Společnost v těchto zemích také provozuje elektronický obchod pro objednávání zboží přes internet.
Společnost GATE potřebovala zmodernizovat jeden ze svých informačních systémů sloužící pro evidenci a sledování logistiky zboží mezi prodejnami, centrálním skladem a skladem e-shopu. Původní informační systém byl více jak 15 let starý a byl napsán s využitím technologie Microsoft Access, která je již zastaralá a neumožňovala požadované rozšiřování a modernizaci infromačního systému.
Popis řešení
Jako náhradu za původní informační systém jsme tedy vyvinuli a nadále udržujeme webovou aplikaci pro evidenci a sledování logistiky zboží. Aplikace sleduje pohyb balíků a palet se zbožím mezi prodejnami a centrálním skladem. Dále zajišťuje příjem balíků a zboží na prodejně nebo nabalení a odeslání zboží z prodejny zpět na centrální sklad nebo jinou prodejnu. Aplikace dále zajišťuje tisk veškerých dokladů jako jsou dodací listy, paletové listy nebo tisk štítků na balíky. Všechny informace jsou ukládány v reálném čase a umožňují tak vedení si udržet přehled o pohybech jednotlivých balíků a zboží.
Detaily projektu
KLIENT
GATE, a.s.
URL KLIENTA
TYP PROJEKTU
Logistický informační systém
DOBA TRVÁNÍ
5 měsíců
Klíčové údaje
Technologie
- Backend aplikace byl vyvinut pomocí technologií ASP.NET Core.
- Uživatelská přívětivost frontendu byla dosažena pomocí technologie React.
- Pro komponentu gridu a další prvky byla využita knihovna KendoReact.
Hlavní přínosy
- Koncovému uživateli přináší aplikace přehledné a intuitivní uživatelské prostředí přímo ve webovém prohlížeči.
- Aplikace automaticky komunikuje s centrálním skladem, takže je vždy možné zjistit, kde se daný balík nebo zboží nachází.
- Správcům usnadňuje správu aplikace, protože byla odstraněna komplikovaná distribuce a instalace aplikace na jednotlivé počítače na prodejnách.
- Administrátoři mají možnost centrálně sledovat stav příjmu a odesílání zboží na jednotlivých prodejnách a monitorovat stav aplikace.
- Aplikace nyní běží centrálně v cloudovém prostředí.
Doba trvání
- 5 měsíců.